Presentació

Si ets nou passa per aquí i esplica'ns qui ets i a què jugues

Presentació

EntradaAutor: Lau_qx » 09 oct. 2021, 13:11

Bones!

Me dic Laura, sóc d'Ulldecona i estic en tràmits per fer-me socia. Sóc lo que se diria una ameritrasher i fan de Corey Konieczka, però estic oberta a tot (sempre que no sigue molt durillo). I també al rol. Me fa molt de goig, la veritat!

Jo sempre dic que lo meu és un hobby adquirit forçosament. Me van introduir a n'este món sin comerlo ni beberlo i he descobert que sóc un poc friki i està molt guai: jugar, pintar minis i vore vídeos de kickstarters als que mai entraré. I de tant en tant, intentar enganyar algú per jugar al Némesis.

No disposo de molt de temps lliure perquè estic fent oposicions, però els caps de setmana sempre tindré algun huequet per passar un bon rato en vatros, que me consta que hi ha molt bona gent per aquí.

Moltes gràcies per acollir-me i espero compartir moments i partides èpiques i memorables. Una abraçada!
Lau_qx
 
Entrades: 1
Membre des de: 09 oct. 2021, 11:48

Re: Presentació

EntradaAutor: Ranuck » 09 oct. 2021, 13:18

Crec que hauríem de votar si volem o no cylons al Gremi. :lol:
Espero que pugues trobar tot lo que busques! Benvinguda i mos veiem a les taules prontet :D
Ferran
Ranuck
 
Entrades: 149
Membre des de: 03 març 2017, 14:49

Re: Presentació

EntradaAutor: Kokuoh » 09 oct. 2021, 16:49

Sigui vostè benvinguda al nostre Gremi!!
Li esperen fortes emocions, rialles i disgustos per igual, però sobretot eternes tardes/nits/matinades de diversió lúdica (i també alguna intensa i llarga discusió sobre el preu al que han d'hanar els Huesitos).
Dani Alcaide -In da house!!-
Avatar de l’usuari
Kokuoh
 
Entrades: 1166
Membre des de: 18 set. 2013, 02:47

Re: Presentació

EntradaAutor: Robert » 09 oct. 2021, 18:55

Benvinguda Laura!

No pot anar res malament si el deu Konieczkam, avatar del tema i elegit del plàstic, guía la teva senda!

P.D.: Mil disculpes perquè crec que vam parlar pel telegram ja fa uns mesos, i quan vam tornar a començar a tornar al Gremi se'm va oblidar avisar-te.
Avatar de l’usuari
Robert
 
Entrades: 982
Membre des de: 22 jul. 2013, 01:05

Re: Presentació

EntradaAutor: El Willecito » 10 oct. 2021, 12:54

Benvinguda Laura!!!
Jordi V.
Avatar de l’usuari
El Willecito
 
Entrades: 96
Membre des de: 25 set. 2017, 23:36


Torna a: Presenta't

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 5 visitants