Ens veiem aviat!

Expressa el que vulguis

Ens veiem aviat!

EntradaAutor: Ranuck » 11 des. 2018, 21:16

Bona tarda a tothom.
Últimament he estat meditant molt sobre el tema, i finalment he decidit baixar del vaixell, com a mínim temporalment. Només podent venir entre setmana i veient que no puc desplaçar-me amb vehicle propi els divendres, dissabtes i diumenges, és hora de dir a reveure! Han estat 2 anys molt profitosos, en els quals he passat de jugar únicament a Magic a desplegar un ventall de possibilitats immens. Gràcies en especial a Robert, Dani i Juli per acollir-me des del primer moment, a Roman pel treball que comporta organitzar les jornades, a Pep per la seua generositat, oferint-nos un lloc on jugar i sopar, i a Kevin per pujar-me en cotxe els darrers mesos. Evidentment, també a la resta de persones en la que he pogut passar grans moments.
Em dol prendre aquesta decisió, ja que ara anavem a aprendre fer anar la impressora, però tinc la sensació que no estic aprofitant gens el local.
Formant part només d'un grup de joc habitual i aproximant-se les oposicions del cos de mestres, tinc la sensació que hauria d'agafar aire i prioritzar en la meua carrera professional.
Gràcies per tot!
Ferran
Ranuck
 
Entrades: 149
Membre des de: 03 març 2017, 14:49

Re: Ens veiem aviat!

EntradaAutor: Pep Blasco » 11 des. 2018, 21:26

A reveure doncs!

Si vols vindre algun dia ja saps on som i tens el telefon xe tothom.
Pep Blasco
 
Entrades: 621
Membre des de: 29 des. 2013, 13:16

Re: Ens veiem aviat!

EntradaAutor: Zodd » 11 des. 2018, 21:29

Què vaigue bé Ferran!

Qualsevol cosa ja saps on estem. Molta sort amb les opos!!
David
Avatar de l’usuari
Zodd
 
Entrades: 284
Membre des de: 16 gen. 2014, 21:58

Re: Ens veiem aviat!

EntradaAutor: maigkoki » 11 des. 2018, 21:31

Ostres noi si que em sap greu! Bueno espero que sigui un fins aviat i si no, això voldrà dir que has aprovat les opos i t'ha tocat lluny d'aqui. Molta sort i ja saps on estem si mai vols fer una visita! (a casa meva tb).
If you got to go, go with a smile!
Avatar de l’usuari
maigkoki
 
Entrades: 123
Membre des de: 24 nov. 2013, 21:23

Re: Ens veiem aviat!

EntradaAutor: El Willecito » 11 des. 2018, 21:36

Fins aviat Ferran!

Quan vulgues fer una partideta entre tocho i tocho de les oposicions, ja saps...
Jordi V.
Avatar de l’usuari
El Willecito
 
Entrades: 96
Membre des de: 25 set. 2017, 23:36

Re: Ens veiem aviat!

EntradaAutor: Scorpionking » 12 des. 2018, 17:13

Ha sigut jugar al Concordia y Cryptid en natros i borrar-te.... tan malament van anar les partides? :D

Qué vaigue bé Ferran
Avatar de l’usuari
Scorpionking
 
Entrades: 358
Membre des de: 25 set. 2013, 10:01

Re: Ens veiem aviat!

EntradaAutor: Kokuoh » 12 des. 2018, 22:34

Hòstia, tio, pos vaia. Bueno, que vagi molt bé lo de les oposicions!!! Molta sort!!!!
Dani Alcaide -In da house!!-
Avatar de l’usuari
Kokuoh
 
Entrades: 1166
Membre des de: 18 set. 2013, 02:47

Re: Ens veiem aviat!

EntradaAutor: Ranuck » 13 des. 2018, 02:40

Scorpionking ha escrit:Ha sigut jugar al Concordia y Cryptid en natros i borrar-te.... tan malament van anar les partides? :D

Qué vaigue bé Ferran


Tot el contrari Oscar, va estar molt bé. Ja dic, lo de les opos és important, però també cal tenir en compte que en findes (incloent divendres) no disposo de cotxe. És algo que havia de passar. Vaig estar pensant en comprar-me una 125, però si ma mare se n'entera potser em deshereda jajaja
Ferran
Ranuck
 
Entrades: 149
Membre des de: 03 març 2017, 14:49

Re: Ens veiem aviat!

EntradaAutor: Robert » 13 des. 2018, 10:36

Molta sort en lo que vingue, opos o lo que sigue!
Avatar de l’usuari
Robert
 
Entrades: 982
Membre des de: 22 jul. 2013, 01:05


Torna a: General

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant